HP Pavilion dv7-2050ed Entertainment Notebook PC

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HP Pavilion dv7-2050ed Entertainment Notebook PC op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

joop roukens 29-08-2009

zeer snelle en gebruiksvriendelijke laptop.
zeer goede kwaliteids scherm en mooi disign.
goede grafische prestaties.

Spijk 28-05-2009

Koop geen HP laptop. 2 jaar geleden gekocht en nu al het scharnier kapot waardoor scherm aan de zijkant opengaat. Dit is een erkend probleem bij deze laptop bij HP, echter doordat de laptop net buiten garantie valt, wil men er niets aan doen. Dus service van HP is echt slecht ! Er worden ook geen alternatieven aangeboden.

Deef van Beek 04-05-2009

Om te beginnen deze laptop al enkele dagen in bezit maar petje af hoor. Wat men beweerd over snel warm worden, geluid van ventilator te luid is hier geen sprake van . Uitmuntend beeld, perfect geluid. (heeft zelf een sub woover onder waardoor het geluid beter tot zn recht komt. Zoals ook of de foto's te zien zijn, ziet de laptop qua lijn er perfect uit. Kortom ik moet nog minpunten nog tegenkomen. Hiermee maakt HP duidelijk stappen vooruit. Petje af...